میهمانان خاص در آغوش ستاره‌های پرسپولیس + تصاویر-راهبرد معاصر
حمایت تمام‌قد از شاگردان قلعه‌نویی | بلیت بازی ایران و قطر تمام شد + ساعت بازی قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم اولین تصویر از پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان + ویدئو و عکس هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران ۹ خاصیت باورنکردنی روغن کرچک برای سلامتی بدن را بشناسید خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

میهمانان خاص در آغوش ستاره‌های پرسپولیس + تصاویر

امروز تعدادی از هواداران پرسپولیسی مبتلا به سندروم داون در ورزشگاه کاظمی حضور یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۲۶۰۱۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ تمرینات پرسپولیس برای مسابقه حساس برابر السد ادامه دارد و ستاره‌های این تیم امروز کنار هواداران خاص‌شان انرژی گرفتند.

این باشگاه در این‌باره می‌نویسد: نکته جالب تمرین امروز پرسپولیس فوتبالی نبود بلکه تعدادی از هواداران ویژه پرسپولیس بودند که بدون اغراق باید گفت حال تیم و بچه‌ها را خیلی خوب‌تر کردند.

تعدادی بچه‌های نشانگان (سندروم) داون که به شدت هم پرسپولیسی بودند، امروز میهمان باشگاه و تمرین شدند. رفتار و محبت بی‌غل و غش آنها باعث جذب اعضای تیم شد تا هم عکس یادگاری بگیرند و هم گفت و شنود جالبی شکل بگیرد و روی هم تاثیر خوب و قشنگی بگذارند.

این هواداران که از حضور در تمرین و دیدن بچه‌های پرسپولیس، هیجان زده بودند مقابل دوربین رسانه و تلویزیون پرسپولیس هم قرار گرفتند و هر یک با دیدن میکروفون، خود را معرفی می‌کردند و از علاقه خود به پرسپولیس و آرزو‌های شخصی و پرسپولیسی خود سخن گفتند.

در نهایت اعضای تیم پرسپولیس با آنها عکس‌هایی به یادگار گرفتند تا حال و هوای خوبی در ورزشگاه کاظمی حاکم بشود. / انتخاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار